prubsn-warisan

WANG KECIL BAYAR WANG BESAR

WANG KECIL BAYAR WANG BESAR

wang-kecil-bayar-wang-besar-prudential-bsn-takaful

RM200 VS RM20,000

Agent : Assalamualaikum.. Apa khabar Man.. Sihat ke ???

Man : W’salam.. Alhamdulillah sihat.. Siapa ni Johan ke ???

Agent : ye.. Aku la Johan..

Man : tiba2 je ko call aku.. Ni mesti nak promote insurans kat aku kan ???

Agent : pandai ko.. Mcm tau2 je niat aku… Ko dah ambil insurans utk ko ke???

Man : hmmmm aku x ambik lagi.. Tak perlu kot.. Lagi pun aku masih sihat. Tak terfikir lagi nak ambik insurans ni..

Agent : tak perlu ??? Agak-agak ko bila ko akan rasa perlu ??? Bila dah sakit ke??? Sebab ko masih sihat la aku cari ko ni.. Bila dah sakit, kalau ko cari aku pun mmg aku tak boleh nak tolong ko..

Man : nanti la Johan.. Lagi pun ekonomi tengah merosot ni.. Berat juga nak bayar RM200 sebulan tu.. Huhu…

Agent : mana ko rasa lebih berat nak bayar??? RM200 ke RM20,000 ??? Hari ni aku minta ko bayar RM200 je sebulan.. Tapi suatu hari ko sakit doktor minta RM20,000 mana ko nak cari.. Lagi berat kan ???

Man : aduh betul juga tu.. ok la Johan.. Tlg buatkan untuk aku..

*mana lebih berat nak bayar RM200 ke RM20,000 ?????

Ingin dilindungi oleh Prudential BSN Takaful? Hubungi kami untuk rundingan PERCUMA

ENZO Group – Prudential BSN Takaful Agent

Mohd Harith Bin Hasim +6012-6345664

Bac. Hons Mechanical Engineering

Nurliza Binti Md Sanusi +6012-6635163

Bac. Hons Electrical Engineering

klik sini pakartakaful